4.19.2015

Jak podniecić kobietę?

Napisano na ten temat setki, tysiące, a może i więcej publikacji. Ode mnie dostaniecie uniwersalną odpowiedź na to ważne, nękające miliony pytanie.
Nie zainspirowały mnie do tej notki miliony artykułów, internety ani nic takiego. Było bardzo retro. Zgłosił się do mnie K(olega) z problemem.

K: Madź, bo ty się znasz. Mam problem z tą moją cudną, łóżkowy. Chyba jej nie kręcę... coś źle robię i...
M: I chcesz, żebym się z nią przespała i powiedziała ci, jak...
K: Wariatka...
M: No to mów, o co chodzi, a nie.
K: Jak podniecić kobietę? Tak, żeby jej było dobrze? Potrzebuję uniwersalnego sposobu, wypróbowałem już wszystkie znane mi sztuczki, wszystko... no i nic. Ani jęku.
M: Uniwersalnego?
K: No. Jestem zdesperowany, nie chcę, żeby mnie rzuciła.
M: No dobra. Uniwersalny sposób, sprawdzający się w każdym przypadku. Porozmawiaj z nią. O tym, co lubi, co ją kręci, jakie ma pragnienia, fantazje.
K: Na to nie wpadłem...
M: I kto teraz jest wariatem?
K: Dalej ty.

Mina Kolegi sugerowała, że jest to dla niego wielka nowość. Jeśli trafiłeś/trafiłaś tu w poszukiwaniu uniwersalnej, zawsze sprawdzającej się rady - oto ona. I nie będzie to opis technik, pozycji ani inna Kamasutra. Rozmawiajcie ze swoimi partnerami i partnerkami.
Dobra komunikacja zrobi wam dobrze.

6 komentarzy:

  1. Poszłaś na łatwiznę: z pewnością jest coś takiego, co podnieci 99% heteroseksualnych kobiet. W przypadku hetero-mężczyzn odpowiedź jest prosta: cycki. W przypadku kobiet... nie wiem... może mercedes klasy C? Albo to, że można się najeść i nie przytyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rada miała być uniwersalna, sprawdzająca się w 100%. a z twoich pomysłów na kobiety, ani jeden na mnie nie działa. i wcale nie jestem taka wyjątkowa.

      Usuń
    2. To może tak dla odmiany: jak podniecić mężczyznę?

      Usuń
    3. Ha, to mogłoby być ciekawe! Ale w tej kwestii, żeby było uniwersalnie, chyba powinien wypowiedzieć się mężczyzna. Opowiesz mi o tym? :>

      Usuń
  2. Tak, to mogłoby być ciekawe. Wersja spłycona: chcesz podniecić mężczyznę? Pokaż cycki.
    Wersja prawdziwa: mężczyźni są bardziej skomplikowani, może nawet bardziej niż kobiety - bo niby mają tylko jedną sferę erogenną... ale to nieprawda. Ale przecież nie można się do tego przyznać, bo to takie nie męskie. A najbardziej nas podnieca... (komentarz za długi i google odrzuca go)

    OdpowiedzUsuń